De HR functie in het bedrijf is er een die niet lang onbemenst moet zijn. Maar ook die medewerker kan ziek worden en langere tijd uit de running zijn.
Dan is het fijn als u iemand tijdelijk kunt inzetten met veel ervaring die meteen de draad oppakt en alles laat doorlopen totdat uw eigen medewerker weer terug is.
Dat is heel gezond, maar niet leuk voor u. En het duurt echt langer dan 2 maanden voordat u er weer een nieuwe heeft zitten en alles weer loopt.
Bovendien; het wordt steeds lastiger om vacatures in te vullen, de arbeidsmarkt is er een van krapte. Dat zal zich wel weer herstellen, maar u heeft geen tijd om daarop te wachten. U heeft NU een HR manager nodig.
De meest voor de hand liggende oplossing is om tijdelijk de stoel door een ervaren HR specialist te laten bezetten. Iemand met veel ervaring, zodat alles rustig doorloopt en u rustig de vacature kunt gaan invullen voor de nieuwe vaste HR manager.
Een bijkomend voordeel is dat er ook meteen iemand zit die de overdracht kan verzorgen.
Stelt u zich eens voor dat het in een week tijd is opgelost. Dat lucht op! Het kan, het is praktisch, vertrouwd en meteen goed geregeld. En dat heeft u nu vooral nodig.
Ook dan is een interim HR manager de oplossing. Naast u eigen medewerker, meewerkend en specifiek op een project.
INTERIM HR: PRETTIG GEREGELD